Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heger, Libor (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 78 s.

Cover

LEADER 01421ntm a22003137u 4500
001 zp8413
041 |a cze 
100 1 |a Heger, Libor  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky 
246 |a Project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG with focus on North and South America 
260 |c 2008 
300 |a 78 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 
653 |a brand management 
653 |a pozice značky 
653 |a multibrandová strategie 
653 |a brand management 
653 |a brand positioning 
653 |a multibranding strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5260  |y Plný text v Digitální knihovně UTB