Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hamšíková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01326ntm a22003497u 4500
001 zp8412
041 |a cze 
100 1 |a Hamšíková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí 
246 |a The project of marketing strategy in microregion Luhačovické Zálesí 
260 |c 2008 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a regionální politika 
653 |a mikroregion 
653 |a marketingová strategie 
653 |a rozvoj 
653 |a SWOT analýza 
653 |a regional politics micro-region 
653 |a marketing strategy 
653 |a development 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5490  |y Plný text v Digitální knihovně UTB