Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Capová, Jarmila (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01801ntm a22004817u 4500
001 zp8403
041 |a cze 
100 1 |a Capová, Jarmila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů 
246 |a The Project of Allowance Organization Kulturní zařízení Ostrava-Jih Development by usage of marketing tools 
260 |c 2008 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a příspěvková organizace 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový plán 
653 |a marketingové nástroje 
653 |a marketingové řízení 
653 |a analýza SWOT 
653 |a analýza STP 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a allowance organization 
653 |a marketing of services 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing tools 
653 |a marekting management 
653 |a SWOT analysis 
653 |a STP analysis 
653 |a costs analysis 
653 |a risk analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6772  |y Plný text v Digitální knihovně UTB