Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomečková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 119 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01319ntm a22003137u 4500
001 zp8337
041 |a cze 
100 1 |a Tomečková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o. 
246 |a Project of the marketing communications of the company GEOSTAV, Ltd. 
260 |c 2008 
300 |a 119 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 
653 |a stavebnictví 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a building industries 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6619  |y Plný text v Digitální knihovně UTB