Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Soukupová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Obšil, Přemysl (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 83 s., 4 s.

Cover

LEADER 01332ntm a22003377u 4500
001 zp8320
041 |a cze 
100 1 |a Soukupová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal 
246 |a Concept of the marketing strategy of the company Rhinoceros, a.s. real estate division Avareal. 
260 |c 2008 
300 |a 83 s., 4 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a realitní trh 
653 |a marketingový strategický plán 
653 |a Swot analýza 
653 |a strategie 
653 |a real estate market 
653 |a marketing plan 
653 |a SWOT analysis 
653 |a strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Obšil, Přemysl  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5232  |y Plný text v Digitální knihovně UTB