Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sodomková, Olga (Dissertant)
Other Authors: Gregar, Aleš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 107 s.

Cover

LEADER 01396ntm a22003617u 4500
001 zp8319
041 |a cze 
100 1 |a Sodomková, Olga  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY. 
246 |a Project of motivation on call centre operators to gain stabilization at company XY. 
260 |c 2008 
300 |a 107 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Řízení lidských zdrojů 
653 |a motivace 
653 |a stabilizace zaměstnanců 
653 |a odměňování 
653 |a pracovní spokojenost 
653 |a Human resource management 
653 |a motivation 
653 |a freeze employees 
653 |a remuneration 
653 |a working satisfaction 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Gregar, Aleš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7734  |y Plný text v Digitální knihovně UTB