Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ovčáčková, Blanka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 115 s., 5 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01542ntm a22003617u 4500
001 zp8311
041 |a cze 
100 1 |a Ovčáčková, Blanka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín 
246 |a Project of marketing communication of Zlín dance festival in communication activities of the Dance Club Fortuna Zlín 
260 |c 2008 
300 |a 115 s., 5 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a neziskové organizace 
653 |a sportovní marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a taneční sport 
653 |a non-profit associations 
653 |a sport marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a dance sport 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4994  |y Plný text v Digitální knihovně UTB