Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 84 s.

Cover

LEADER 01209ntm a22002897u 4500
001 zp8307
041 |a cze 
100 1 |a Nováková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari 
246 |a Marketing plan of realization new project Rays of hope within the association Samari 
260 |c 2008 
300 |a 84 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a neziskový sektor 
653 |a marketingový plán 
653 |a non-profit sector 
653 |a marketing plan 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6248  |y Plný text v Digitální knihovně UTB