Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Müller, Martin (Dissertant)
Other Authors: Voloch, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 119 s. , 15 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01527ntm a22003617u 4500
001 zp8306
041 |a cze 
100 1 |a Müller, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky 
246 |a The project of marketing strategy of Mesit přístroje s.r.o in branch of communication technology 
260 |c 2008 
300 |a 119 s. , 15 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 
653 |a Marketing 
653 |a strategické plánování 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační technika 
653 |a strategie pronikání na nový trh 
653 |a Marketing 
653 |a strategic planning 
653 |a marketing mix 
653 |a communication technology 
653 |a strategy of penetrating on the new market 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Voloch, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6991  |y Plný text v Digitální knihovně UTB