Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Mildová, Hana (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2008
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description101 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp8301
041 |a cze 
100 1 |a Mildová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic 
246 |a Efficiency assessment of event projects in segment B2B in terms of investment returnability. 
260 |c 2008 
300 |a 101 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Event marketing 
653 |a průmyslový trh 
653 |a efektivita 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a KARAT Software a.s. 
653 |a Event marketing 
653 |a B-to-B market 
653 |a effectiveness 
653 |a marketing communication 
653 |a KARAT Software a.s. 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7747  |y Plný text v Digitální knihovně UTB