Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matys, Michal (Dissertant)
Other Authors: Friedl, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01433ntm a22003857u 4500
001 zp8299
041 |a cze 
100 1 |a Matys, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu firmy Ceram Tec s.r.o. 
246 |a The project of the marketing plan of the company Ceram Tec s.r.o. 
260 |c 2008 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038 
653 |a marketing 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a marketing služeb 
653 |a SWOT analýza 
653 |a direct marketing 
653 |a marketing 
653 |a marketing planning 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing of services 
653 |a SWOT analysis 
653 |a direct marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Friedl, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7436  |y Plný text v Digitální knihovně UTB