Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Louda, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Ševčíková, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 74 s.

Cover

LEADER 01419ntm a22003377u 4500
001 zp8293
041 |a cze 
100 1 |a Louda, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně. 
246 |a The analysis of sales and marketing activities of the Student Agency company, concept of marketing campaign. 
260 |c 2008 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 
653 |a prodejní a marketingové činnosti 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a analýza 
653 |a reklamní média 
653 |a sales and marketing activities 
653 |a advertisement campaign 
653 |a analysis 
653 |a advertising media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Ševčíková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7712  |y Plný text v Digitální knihovně UTB