Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lisá, Radka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01565ntm a22004097u 4500
001 zp8292
041 |a cze 
100 1 |a Lisá, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping 
246 |a Project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping 
260 |c 2008 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a mystery shopping 
653 |a kontrolní list 
653 |a SWOT analýza 
653 |a mystery coaching 
653 |a competition 
653 |a competitive advantage 
653 |a marketing research 
653 |a mystery shopping 
653 |a control sheet 
653 |a SWOT analysis 
653 |a mystery coaching 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5404  |y Plný text v Digitální knihovně UTB