Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kubáčková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 114 s., 50 s. příloh

Cover

LEADER 01687ntm a22004097u 4500
001 zp8289
041 |a cze 
100 1 |a Kubáčková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit 
246 |a Project of improvement competitive position of Lázně Luhačovice, a.s. by using advertising activities 
260 |c 2008 
300 |a 114 s., 50 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Cestovní ruch a lázeňství 
653 |a konkurence a konkurenceschopnost 
653 |a reklama 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a Tourist trade and spa 
653 |a competition and competitive advantage 
653 |a advertising 
653 |a marketing research 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's model of five competitive forces 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6532  |y Plný text v Digitální knihovně UTB