Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jestřabíková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 105 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01594ntm a22003857u 4500
001 zp8213
041 |a cze 
100 1 |a Jestřabíková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé 
246 |a Marketing communication plan of the baby food Hamánek the company Hamé 
260 |c 2008 
300 |a 105 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 
653 |a marketingový komunikační plán 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a cílová skupina 
653 |a komunikační cíle 
653 |a riziková analýza 
653 |a nákladová analýza a časová analýza 
653 |a marketing communication plan 
653 |a marketing communication tools 
653 |a target group 
653 |a goals of communication 
653 |a risk analyses 
653 |a cost analyses and time analyses 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5318  |y Plný text v Digitální knihovně UTB