Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hudcová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 87 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01467ntm a22003617u 4500
001 zp8211
041 |a cze 
100 1 |a Hudcová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008 
246 |a The integrated marketing communication plan of the ALPINE Pro company in Zlin for the year 2008 
260 |c 2008 
300 |a 87 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a plán marketingové komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a franšíza 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
653 |a plan of marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a franchise 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5165  |y Plný text v Digitální knihovně UTB