Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hložková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 104 s., 29 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01564ntm a22004097u 4500
001 zp8206
041 |a cze 
100 1 |a Hložková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje 
246 |a Project of marketing plan the company TIGRIS, Ltd. for purpose of her other development 
260 |c 2008 
300 |a 104 s., 29 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2038 
653 |a marketingový plán 
653 |a STEP analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a BCG matice 
653 |a SWOT analýza 
653 |a nákladová 
653 |a časová a riziková analýza 
653 |a marketing plan 
653 |a STEP analyse 
653 |a marketing research 
653 |a BCG matrix 
653 |a SWOT analyse 
653 |a cost 
653 |a time and risk analyses 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4978  |y Plný text v Digitální knihovně UTB