Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heringešová, Alica (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 104 s., 6 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01397ntm a22003377u 4500
001 zp8205
041 |a cze 
100 1 |a Heringešová, Alica  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin 
246 |a Communication strategy of firm Studio 77 in selected targed groups 
260 |c 2008 
300 |a 104 s., 6 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 
653 |a komunikační strategie 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a marketing služeb 
653 |a cílové skupiny 
653 |a communication strategy 
653 |a marketing communication tools 
653 |a marketing of services 
653 |a target markets 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7161  |y Plný text v Digitální knihovně UTB