Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Harantová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Kacr, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 93 s., 6 s. příloh.

Cover

LEADER 01464ntm a22003857u 4500
001 zp8204
041 |a cze 
100 1 |a Harantová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o. 
246 |a Marketing communication innovations at ha-vel internet Ltd. 
260 |c 2008 
300 |a 93 s., 6 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a přímý marketing 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a marketing communication 
653 |a advertisement 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a personal sales 
653 |a sales promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kacr, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7146  |y Plný text v Digitální knihovně UTB