Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fojtík, Josef (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 106 s., 3 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01583ntm a22004577u 4500
001 zp8202
041 |a cze 
100 1 |a Fojtík, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu. 
246 |a Film trailer as one of the basic communication tools of the film marketing. 
260 |c 2008 
300 |a 106 s., 3 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a film 
653 |a filmový marketing 
653 |a filmový trailer 
653 |a kino 
653 |a televize 
653 |a audiovizuální nosiče 
653 |a internet 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a film 
653 |a film marketing 
653 |a film trailer 
653 |a cinema 
653 |a television 
653 |a audiovisual media 
653 |a internet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5366  |y Plný text v Digitální knihovně UTB