Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské republiky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: El Chaarová, Linda (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 99 s., 14 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01785ntm a22004337u 4500
001 zp8199
041 |a cze 
100 1 |a El Chaarová, Linda  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Greiner Packaging Slušovice s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu na trhu České a Slovenské republiky 
246 |a Project of competition advancement of Greiner Packaging Ltd with the usage of marketing implements on the Czech and Slovak Market 
260 |c 2008 
300 |a 99 s., 14 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův pěti faktorový model 
653 |a potravinářské obaly 
653 |a competition 
653 |a competitive advantage 
653 |a competitive strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's analysis 
653 |a food package 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6970  |y Plný text v Digitální knihovně UTB