Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čerešníková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Zakravač, Lumír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 96 s, 10 s obr. příloh

Cover

LEADER 01601ntm a22004097u 4500
001 zp8197
041 |a cze 
100 1 |a Čerešníková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů 
246 |a Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools 
260 |c 2008 
300 |a 96 s, 10 s obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 
653 |a Marketing 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenční strategie 
653 |a marketingový plán 
653 |a nástroje marketingového mixu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Marketing 
653 |a competition 
653 |a competitve strategy 
653 |a marketing plan 
653 |a tools of marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zakravač, Lumír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7207  |y Plný text v Digitální knihovně UTB