Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bittnarová, Jarmila (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 74 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01351ntm a22003617u 4500
001 zp8191
041 |a cze 
100 1 |a Bittnarová, Jarmila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77 
246 |a Project of database marketing implementation to the Studio77 company 
260 |c 2008 
300 |a 74 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a databázový marketing 
653 |a marketing 
653 |a data 
653 |a informace 
653 |a databáze 
653 |a database marketing 
653 |a marketing 
653 |a data 
653 |a information 
653 |a database 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5971  |y Plný text v Digitální knihovně UTB