Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ambrosová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 108 s., 15 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01693ntm a22004097u 4500
001 zp8187
041 |a cze 
100 1 |a Ambrosová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh 
246 |a Project of marketing communications for implementation a new product of the company LINEA NIVNICE Inc. on market. 
260 |c 2008 
300 |a 108 s., 15 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a Klíčová slova: marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a zavedení nového výrobku na trh 
653 |a podpora prodeje 
653 |a public relations 
653 |a výrobek 
653 |a životní cyklus výrobku 
653 |a Keywords: marketing communication 
653 |a advertisement 
653 |a implementation a new product on the mar-ket 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a product 
653 |a product life cycle 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6023  |y Plný text v Digitální knihovně UTB