|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp7868 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Leinert, Jan
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.
|
| 246 |
|
|
|a Recent level of the readers literacy of the students of 7. and 8. year-class at Elementary school and its influence on the evolution of the functional literacy.
|
| 260 |
|
|
|c 2008
|
| 300 |
|
|
|a 75 s., 2 s. příloh
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Čtenář
|
| 653 |
|
|
|a čtenářství
|
| 653 |
|
|
|a fantazie
|
| 653 |
|
|
|a gramotnost
|
| 653 |
|
|
|a informace
|
| 653 |
|
|
|a vyhledávání informací
|
| 653 |
|
|
|a informatika
|
| 653 |
|
|
|a klíčové kompetence
|
| 653 |
|
|
|a kniha
|
| 653 |
|
|
|a literatura
|
| 653 |
|
|
|a obsah
|
| 653 |
|
|
|a porozumění
|
| 653 |
|
|
|a psaný text
|
| 653 |
|
|
|a reprodukce
|
| 653 |
|
|
|a tvoři-vost
|
| 653 |
|
|
|a vůle
|
| 653 |
|
|
|a výchova
|
| 653 |
|
|
|a vzdělání
|
| 653 |
|
|
|a vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a Reader
|
| 653 |
|
|
|a imagination
|
| 653 |
|
|
|a literacy
|
| 653 |
|
|
|a information
|
| 653 |
|
|
|a information retrieval
|
| 653 |
|
|
|a informatics
|
| 653 |
|
|
|a key compe-tencies
|
| 653 |
|
|
|a book
|
| 653 |
|
|
|a literature
|
| 653 |
|
|
|a content
|
| 653 |
|
|
|a understanding
|
| 653 |
|
|
|a written text
|
| 653 |
|
|
|a reproduction
|
| 653 |
|
|
|a creativity
|
| 653 |
|
|
|a will
|
| 653 |
|
|
|a education
|
| 653 |
|
|
|a learning
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Kašpárková, Svatava
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/6609
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|