Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vavrochová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2008
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description71 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp7624
041 |a cze 
100 1 |a Vavrochová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity 
246 |a Formation of Corporate Culture as a part of Corporate Identity 
260 |c 2008 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a kultura 
653 |a firemní identita 
653 |a firemní kultura 
653 |a analýza 
653 |a filozofie organizace 
653 |a interní komunikace 
653 |a culture 
653 |a company identity 
653 |a analysis 
653 |a company philosophy 
653 |a internal communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7677  |y Plný text v Digitální knihovně UTB