Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šuleř, Petr (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
ČT
Physical Description: 93 s., 41 s. příloh.

Cover

LEADER 01314ntm a22003497u 4500
001 zp7619
041 |a cze 
100 1 |a Šuleř, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost 
246 |a Key Attributes of The Czech TVNews and their Influence on The Ratings 
260 |c 2008 
300 |a 93 s., 41 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Média 
653 |a marketing 
653 |a televize 
653 |a zpravodajství 
653 |a ČT 
653 |a Media 
653 |a Marketing 
653 |a TVNews 
653 |a Czech TV 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6181  |y Plný text v Digitální knihovně UTB