LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp7605
041 |a cze 
100 1 |a Pangrácová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR 
246 |a Outlook of market trends in private nursery schools with foreign language education in CR 
260 |c 2008 
300 |a 69 s., 8 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018 
653 |a Průzkumná sonda; perspektiva trhu; kritéria šetření; soukromé cizojazyčné mateřské školy; vzdělávání; dotazník; sběr dat; potenciální a stávající zákazník; kauzální výzkum; deskriptivní výzkum; výzkum potřeb; sémantický diferenciál; škálování; analýza dat; kvalita služeb; očeká-vání rodičů; kritéria pro výběr; vnímání služby v čase; profilace cílové skupiny; komunikační kanál; argumentační faktory 
653 |a Questionnaire survey 
653 |a market prospect 
653 |a survey criterions 
653 |a private foreign language nursery schools 
653 |a education 
653 |a question-form 
653 |a data acquisition 
653 |a potential and present customer 
653 |a causa research 
653 |a descriptive research 
653 |a requirement investigation 
653 |a semantic differential 
653 |a data analysis 
653 |a service quality 
653 |a parents expectancy 
653 |a selection criterions 
653 |a service perceiving 
653 |a target group profiling 
653 |a transfer channel 
653 |a reason factors 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5167  |y Plný text v Digitální knihovně UTB