Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kreisinger, Ladislav (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 87 s., 2 s. obr.příloh

Cover

LEADER 01631ntm a22004097u 4500
001 zp7596
041 |a eng 
100 1 |a Kreisinger, Ladislav  |4 dis 
245 1 0 |a Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl 
246 |a Making the Marketing communication of retailer Lidl more effective 
260 |c 2008 
300 |a 87 s., 2 s. obr.příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 
653 |a retailový marketingový a komunikační mix 
653 |a maloobchod 
653 |a diskont 
653 |a kritéria výběru prodejny 
653 |a hlavní nákupní místo 
653 |a obsah marketingového sdělení 
653 |a apel 
653 |a Retail Marketing and Communication mix 
653 |a retail 
653 |a discount 
653 |a store selection criteria 
653 |a main shopping place 
653 |a marketing message content 
653 |a appeal 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6931  |y Plný text v Digitální knihovně UTB