Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kargl, Rudolf (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 106 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01521ntm a22003857u 4500
001 zp7592
041 |a cze 
100 1 |a Kargl, Rudolf  |4 dis 
245 1 0 |a Webové stránky jako plnohodnotný nástroj marketingových komunikací 
246 |a Effective webpages as a full-valued tool of marketing communications 
260 |c 2008 
300 |a 106 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 
653 |a Internet 
653 |a informační médium 
653 |a firemní strategie 
653 |a internetová prezentace 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a webové stránky 
653 |a Internet 
653 |a information medium 
653 |a firm strategy 
653 |a internet presentation 
653 |a marketing communication 
653 |a website 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7605  |y Plný text v Digitální knihovně UTB