Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janíčková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 73 s., 7 s.

Cover

LEADER 01514ntm a22003857u 4500
001 zp7589
041 |a cze 
100 1 |a Janíčková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice 
246 |a Marketing Communication of Berlitz International School in the Czech Republic 
260 |c 2008 
300 |a 73 s., 7 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 
653 |a Komunikační mix 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a public relations 
653 |a osobní prodej 
653 |a přímý marketing 
653 |a Communication mix 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a personal selling 
653 |a direct marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6449  |y Plný text v Digitální knihovně UTB