Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jandourková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
trh
Physical Description: 69 s., 10 s obr. příloh

Cover

LEADER 01387ntm a22003617u 4500
001 zp7588
041 |a cze 
100 1 |a Jandourková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s. 
246 |a Marketing strategy for a specific segment of AG FOODS a.s. company 
260 |c 2008 
300 |a 69 s., 10 s obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038 
653 |a strategie 
653 |a trh 
653 |a SWOT analýza 
653 |a segment trhu 
653 |a ETOP 
653 |a strategy 
653 |a market 
653 |a SWOT analysis 
653 |a market segment 
653 |a ETOP 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7372  |y Plný text v Digitální knihovně UTB