Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hermann, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
OEZ
Physical Description: 94 s.

Cover

LEADER 01535ntm a22004337u 4500
001 zp7583
041 |a cze 
100 1 |a Hermann, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh 
246 |a Proposal of communicating strategy during launching new product on the market 
260 |c 2008 
300 |a 94 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 02.05.2010 
653 |a Trh B2B 
653 |a komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a cílová skupina 
653 |a kampaň 
653 |a elektrotechnika 
653 |a velkoobchod 
653 |a OEZ 
653 |a Market B2B 
653 |a communication 
653 |a marketing mix 
653 |a target group 
653 |a campaign 
653 |a electrotech-nics 
653 |a wholesale 
653 |a OEZ 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6913  |y Plný text v Digitální knihovně UTB