Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Volejníková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01456ntm a22003617u 4500
001 zp7569
041 |a cze 
100 1 |a Volejníková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti 
246 |a Be or have? Share of media and advertising on formation value system man and communities. 
260 |c 2008 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Média 
653 |a adolescenti ve věku 12-15 let 
653 |a hodnotový systém 
653 |a mýtus krásy 
653 |a Barbiefikace 
653 |a Media 
653 |a adolescents between the ages of 12-15 years 
653 |a systém of values 
653 |a myth beauty 
653 |a Barbiefication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6314  |y Plný text v Digitální knihovně UTB