LEADER 01771ntm a22004577u 4500
001 zp7565
041 |a cze 
100 1 |a Tomčiaková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie interní komunikace a struktura PR agentury 
246 |a Strategy of inside communication and structure of PR agency 
260 |c 2008 
300 |a 81 s., 11 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2010 
653 |a Public Relations 
653 |a PR agentura 
653 |a komunikace 
653 |a interní komunikace 
653 |a firemní identita 
653 |a analýza interní komunikace 
653 |a nástroje interní komunikace 
653 |a participativní pozorování 
653 |a kvalitativní dotazování 
653 |a Public Relations 
653 |a PR agency 
653 |a communication 
653 |a inside communication 
653 |a corporation identity 
653 |a analysis of inside communication 
653 |a instruments of inside communication 
653 |a participation observation 
653 |a qualitative questioning 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6981  |y Plný text v Digitální knihovně UTB