Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juza, Jan (Dissertant)
Other Authors: Škarka, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 75 s., 9 s. příloh

Cover

LEADER 01547ntm a22004097u 4500
001 zp7549
041 |a cze 
100 1 |a Juza, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes 
246 |a Marketing and communication strategies of international festival Zlin dog 
260 |c 2008 
300 |a 75 s., 9 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a služby 
653 |a marketingová situační analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingové nástroje 
653 |a komuni-kační mix 
653 |a cílová skupina 
653 |a filmový festival 
653 |a services 
653 |a marketing situation analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing tools 
653 |a communiaction mix 
653 |a target group 
653 |a film festival 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Škarka, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7301  |y Plný text v Digitální knihovně UTB