Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bureš, Vladislav (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01416ntm a22003617u 4500
001 zp7544
041 |a cze 
100 1 |a Bureš, Vladislav  |4 dis 
245 1 0 |a Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s 
246 |a New media in context of communication mix in Euromedia Group k.s. 
260 |c 2008 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 
653 |a komunikační mix 
653 |a nová media 
653 |a direkt marketing 
653 |a Knižní klub 
653 |a databáze 
653 |a communication mix 
653 |a new media 
653 |a direct marketing 
653 |a Knižní klub 
653 |a database 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6636  |y Plný text v Digitální knihovně UTB