Analýza komunikace se zákazníky vybraných obchodních řetězců v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šťastná, Alena (Dissertant)
Other Authors Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2005
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp754
041 |a cze 
100 1 |a Šťastná, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza komunikace se zákazníky vybraných obchodních řetězců v České republice 
246 |a The analysis of communication with customers in selected business chains 
260 |c 2005 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35609  |y Plný text v Digitální knihovně UTB