The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovařčík, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Casserly, Damian (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 77 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01295ntm a22003137u 4500
001 zp7539
041 |a eng 
100 1 |a Kovařčík, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield 
246 |a The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield 
260 |c 2008 
300 |a 77 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037 
653 |a spotřební chování 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a malé obchody 
653 |a consumer behaviour 
653 |a competitiveness 
653 |a small stores 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Casserly, Damian  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5685  |y Plný text v Digitální knihovně UTB