Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zelinská, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 68 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01318ntm a22003377u 4500
001 zp7537
041 |a cze 
100 1 |a Zelinská, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny 
246 |a Marketing and marketing communication of music festival Ostrava Days 
260 |c 2008 
300 |a 68 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a hudební festival 
653 |a marketingový mix 
653 |a cílová skupina 
653 |a Marketing 
653 |a music festival 
653 |a marketing mix 
653 |a target groups 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6014  |y Plný text v Digitální knihovně UTB