Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zahálka, Milan (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 49 s., 11 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01655ntm a22004337u 4500
001 zp7535
041 |a cze 
100 1 |a Zahálka, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR 
246 |a Project Tesco Charity of the Year 2007 and its effect on brand perception in particular regions of the Czech Republic 
260 |c 2008 
300 |a 49 s., 11 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013 
653 |a Charita 
653 |a projekt 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a filantropie 
653 |a značka 
653 |a výzkum 
653 |a nezisková organizace 
653 |a Tesco 
653 |a Charity 
653 |a project 
653 |a Corporate Social Responsibility 
653 |a philanthrophy 
653 |a brand 
653 |a research 
653 |a non-profit-making organization 
653 |a Tesco 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6444  |y Plný text v Digitální knihovně UTB