Analýza nástrojů využívaných k propagaci magazínu Gastro plus

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klimešová, Barbara (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 47 str., 14 str. příloh

Cover

LEADER 01360ntm a22003617u 4500
001 zp7506
041 |a cze 
100 1 |a Klimešová, Barbara  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nástrojů využívaných k propagaci magazínu Gastro plus 
246 |a Analysis of tools used for magazine Gastro plus promotion 
260 |c 2008 
300 |a 47 str., 14 str. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a propagace 
653 |a reklama 
653 |a komunikační mix 
653 |a tisková média 
653 |a cílová skupina 
653 |a promotion 
653 |a advertising 
653 |a communication mix 
653 |a print 
653 |a target group 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6882  |y Plný text v Digitální knihovně UTB