Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Petrová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 70 s., 4 s. příloha

Cover

LEADER 01338ntm a22003257u 4500
001 zp7483
041 |a cze 
100 1 |a Petrová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU 
246 |a Application of product placement in Czech republic - according to the latest changes of EU legislation 
260 |c 2008 
300 |a 70 s., 4 s. příloha 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a product placement 
653 |a umisťování výrobků 
653 |a legislativa 
653 |a propagace 
653 |a product placement 
653 |a legislation 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6731  |y Plný text v Digitální knihovně UTB