Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlečka, Václav (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
BSA
Physical Description: 46s, 17 s. příloh

Cover

LEADER 01516ntm a22004097u 4500
001 zp7481
041 |a cze 
100 1 |a Pavlečka, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství 
246 |a Marketing communications as a tool against computer piracy 
260 |c 2008 
300 |a 46s, 17 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2018 
653 |a softwarové pirátství 
653 |a nelegální kopírování 
653 |a public relations 
653 |a Microsoft 
653 |a BSA 
653 |a autorské právo 
653 |a warez 
653 |a software piracy 
653 |a illegal copying 
653 |a public relations 
653 |a Microsoft 
653 |a BSA 
653 |a copyright 
653 |a warez 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5512  |y Plný text v Digitální knihovně UTB