Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Müllerová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 81 s.,

Cover

LEADER 01250ntm a22003377u 4500
001 zp7476
041 |a cze 
100 1 |a Müllerová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy 
246 |a Children as a target group from the point of view of advertisment ethics 
260 |c 2008 
300 |a 81 s., 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Děti a mládež 
653 |a etický kodex 
653 |a etika reklamy 
653 |a kauzy 
653 |a Children 
653 |a advertising 
653 |a ethics 
653 |a causes 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7190  |y Plný text v Digitální knihovně UTB