Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lekavá, Eva (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 60 s., 66 s. příloh.

Cover

LEADER 01398ntm a22003377u 4500
001 zp7470
041 |a cze 
100 1 |a Lekavá, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B 
246 |a Customer Satisfaction Marketing Research in the B2B Market 
260 |c 2008 
300 |a 60 s., 66 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013 
653 |a B2B trh 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a výzkum spokojenosti zákazníka 
653 |a B-to-B market 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a Customer Satisfaction Research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6161  |y Plný text v Digitální knihovně UTB