Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chmelárová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 70 s., 20 s. obr. príloh

Cover

LEADER 01776ntm a22004817u 4500
001 zp7460
041 |a cze 
100 1 |a Chmelárová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics 
246 |a Internal and external communication mix analysis of Avon Cosmetics company 
260 |c 2008 
300 |a 70 s., 20 s. obr. príloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2018 
653 |a komunikačný mix 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a priamy marketing 
653 |a osobný predaj 
653 |a podpora predaja 
653 |a Avon Cosmetics 
653 |a Avon Lady/Avon Gentleman 
653 |a SWOT analýza 
653 |a kozmetika 
653 |a communication mix 
653 |a promotion 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a personal sale 
653 |a sale's promotion 
653 |a Avon Cosmetics 
653 |a Avon Lady/Avon Gentleman 
653 |a SWOT analysis 
653 |a cosmetics 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4932  |y Plný text v Digitální knihovně UTB