Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vilém, Michal (Dissertant)
Other Authors: Bártek, Libor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 56 s., 1 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01719ntm a22004337u 4500
001 zp7433
041 |a cze 
100 1 |a Vilém, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM 
246 |a The implementation of the new marketing information system in Austin Detonator s.r.o. and its impact on the module of customer relationship management 
260 |c 2008 
300 |a 56 s., 1 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012 
653 |a řízení vztahu se zákazníky-CRM 
653 |a marketingový informační systém-MIS 
653 |a analýza 
653 |a informace 
653 |a Informační systém-IS 
653 |a zákazník 
653 |a společnost 
653 |a přínos CRM 
653 |a Customer Relationship Management-CRM 
653 |a Marketing information system-MIS 
653 |a Analysis 
653 |a information 
653 |a Information system-IS 
653 |a Customer 
653 |a Company 
653 |a Benefits of CRM 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bártek, Libor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6638  |y Plný text v Digitální knihovně UTB