|
|
|
|
LEADER |
01383ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp7431 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Vašulka, Michal
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.
|
246 |
|
|
|a Suggestion of marketing activities during implementing a new production shedule in AVEX TRADE, Ltd.
|
260 |
|
|
|c 2008
|
300 |
|
|
|a 60 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing
|
500 |
|
|
|a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014
|
653 |
|
|
|a Trh
|
653 |
|
|
|a konkurence
|
653 |
|
|
|a zákazník
|
653 |
|
|
|a strategie
|
653 |
|
|
|a inovace
|
653 |
|
|
|a Market
|
653 |
|
|
|a competition
|
653 |
|
|
|a customer
|
653 |
|
|
|a strategy
|
653 |
|
|
|a innovation
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Gistr, Jiří
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/7431
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|