Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vašulka, Michal (Dissertant)
Other Authors: Gistr, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Trh
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01383ntm a22003617u 4500
001 zp7431
041 |a cze 
100 1 |a Vašulka, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. 
246 |a Suggestion of marketing activities during implementing a new production shedule in AVEX TRADE, Ltd. 
260 |c 2008 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014 
653 |a Trh 
653 |a konkurence 
653 |a zákazník 
653 |a strategie 
653 |a inovace 
653 |a Market 
653 |a competition 
653 |a customer 
653 |a strategy 
653 |a innovation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gistr, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7431  |y Plný text v Digitální knihovně UTB