Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Linhartová, Adriana (Dissertant)
Other Authors: Dědochová, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 59 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01436ntm a22003857u 4500
001 zp7426
041 |a cze 
100 1 |a Linhartová, Adriana  |4 dis 
245 1 0 |a Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh 
246 |a Launching a new healthy product of the Kalma company on the market 
260 |c 2008 
300 |a 59 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a segmentace 
653 |a marketingový mix 
653 |a reklama 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a marketing research 
653 |a segmetnation 
653 |a marketing mix 
653 |a advertising 
653 |a personal sale 
653 |a sales promotions 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dědochová, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6621  |y Plný text v Digitální knihovně UTB